10-09-16

2010-09-16 ♥ 22:03:46 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag undrar om jag är den enda i hela världen som byter kanal när reklamen för bredbandsbolaget kommer..?
Seriöööst. Den där fula jävla killen som flyger runt med ett USB-minne på ryggen och sjunger "jag surfar mobi-ih-ilt heelt utan grääns" får mig fan att spy. Och den reklamen för nya Werthers med choklad, i slutet när hon säger "får man ta en bit till?" och fnissar sådär amerikanskt, då undrar jag vart fan världen är på väg. Och hur kan man sjunka så lågt som hon i tandläkarreklamen när ilningarna försvinner på en gång. Kom igen! Hade det funnits såna reklamer när jag skulle söka gymnasiet hade jag aldrig gått medieprogrammet. Det är för övrigt den sämsta utbildning man någonsin kan gå. Fast jag har aldrig haft så kul som då.. heh.

Jag borde ju ta och förtidsrösta också. Men jag är kluven, vet inte riktigt vad jag ska rösta på, men jag tror jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0