10-09-18

2010-09-20 ♥ 01:50:39 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har bakat idag! Det har jag aldrig gjort ensam i mitt liv tidigare. Jag och Cissi brukade baka, back in the days, men det brukade sluta med att vi belv skitsura på varandra och jag gick hem för att jag inte ville leka med henne mer (eller så var det för att jag petade med fingrar i smeten och äcklade med mig lite sådär som bara jag kan göra.) Jag och Mitra bakade bullar i våras, förresten. Men det var hon som gjorde allt och jag stod lite i bakgrunden och hejade på, kan man säga. En bulle fick jag nog göra, den blev fulare än Mitras och den var äcklig, tror jag.
Idag bakade jag en sockerkaka i alla fall. I en hjärtform, kreativt.

Vi har Canal+! Min lycka är ungefär obeskrivlig. Barcelona i mitt hjärta. Nu kan jag tillbringa min höst som jag gjorde förra året vid den här tiden. Dvs med La Liga och lite te. Folköl funkar liksom inte till La Liga. Det ska vara VM eller EM då. Typ när svenska landslaget spelar, så man kan glömma bort hur kassa dom var sen.

Jag ska börja ta tag i mitt liv också. Jag ska inte vara sjukskriven i år har jag bestämt mig för.
Jag ska nog försöka utbilda mig litegrann.

Nästa helg får jag träffa min älskade bror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0