10-09-22

2010-09-22 ♥ 22:39:06 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Det blev ingen långpromenad idag eftersom det verkar som jag har fått en inflammation, eller liknande, i låret. En voltarentablett, voltarengel och massa vila senare kunde jag i alla fall stödja på benet så mycket så att jag kunde gå till ICA och köpa tröstechoklad eftersom det är så synd om mig.

Tv4:as nya serie Välkommen åter var riktigt kul tycker jag. Jag gillar svensk humor. Då kan jag väl passa på att tala om hur mycket jag hatar Kungarna från Tylösand. Eller, det finns nog inte ord för det när jag tänker efter. Behöver vi verkligen ett nytt program där blonda silikonmongon får hångla och knulla runt till allmän beskådan? Fy fan vad tragiskt...



Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :)

2010-09-22 @ 23:18:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-22 @ 23:32:41
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0