Irritation

2010-09-03 ♥ 20:53:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag är jävligt irriterad just nu.
Mest irriterad är jag på att "Kristallen" på tv4 är så jävla kommersiellt så det finns inte. Varför är det bara program från SVT och tv4 som får priserna? Det är pinsamt. Har inte Hasse Aro på tv3 gjort mer än vad dom som har åkt ner till Afrika och tyckt synd om barn på SVT gjort? Sverige går överstyr och jag skäms nu. U21 laget i fotboll förlorade med 2-1 mot Israel. Det var en relativt viktig match och det är den första dom förlorar. Sverige spelade uselt, men domaren var en katastrof. Det var hands i straffområdet! En frispark var feldömd!
Och så valet på allt! Riksdagsvalet. Vill ni verkligen se M S som stadsminister? Herregud!

Nej, jag fortsätter kolla på Sverige-Ungern nu och hoppas på det bästa. Kristallen och U21laget kan dra åt helvete.

Down and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0