Barfota utan strumpor och skor...

2011-04-19 ♥ 18:29:50 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Så skönt med solen! Andra dagen i rad nu som jag sitter ute i solen. Helt underbart. Man känner fortfarande att det är kallt i skuggan, men solen är ju varm och det får väl duga så länge.

Jag vill ha påskmust! Men idag orkar jag fan inte gå någonstanns.
Jag gjorde min alldeles egna currysås idag. Den var god, om än kanske lite stark. (Stolt 22-åring som borde gjort sin currysåsdebut för flera år sen.)

Dagens Per Morberg:
-Fan vad tråkigt det är att se tvkockar stå och peppra så här. Varenda jävla kock står ju så här. Åh vad tråkigt det är.

-Det är ju som en fransk fucking bondomelett det här.

-Det går väl en 30, 40 tusen ägg till en sån här.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, du är så gullig! :) Ska vi överkonsumera påskmust i helgen? Jag tänkte på en grej, vi kan väl titta på Körslaget på lördag va? Jag har nämligen inte missat ett enda program hittills.. (hahaha) Och förresten, kommer du ihåg när vi var sexton år och handlade allt på lidl? (inklusive köttbullar, kyckling, blabla) Då brukade jag göra currysås på typ mjöl, mjölk och en halv kryddburk lidlcurry, haha! Det blev alltid att smaka cpmongo, men jag fortsatte göra den ändå för att jag "faktiskt kunde göra en sås."

2011-04-19 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0