Kärleken är kort men konsten är lång

2011-04-20 ♥ 15:16:24 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

"Leve den nya äktenskapslagen, ingen blir bedragen, nej inte en chans.
Skriv på ett papper och sätt dig på krogen, ty att vara trogen saknar relevans.
Hej relevans, hej relevans, var har du gått och gömt dig nånstans?
Hej relevans, hej relevans, var har du gått och gömt dig nånstans?
Jag bara undrar.."

Idag har jag träffat den mest tafatta människa nånsin, tror jag. Han titulerar sig själv kurator. Värt. Jag måste sluta kasta bort pengar på vården. Den är ju verkligen helt värdelös.

Nu ska jag sova bort resten av dagen. Jag är bara bitter och irriterad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0