Kulan och jag

2011-04-14 ♥ 22:14:29 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)



Vecka 23 och det rör sig därinne hela tiden. Oftast när jag sitter still, ligger eller när jag ätit. Idag fick jag en spark som gjorde ont. Antingen så blev den arg eller så har den blivit starkare sen jag började äta massa frukt. Lösgodis och guldnougat är fortfarande himmelskt. Men vindruvor, kiwi, honungsmelon och jordgubbar är verkligen nomnomnom.

Jag har varit ute och gått idag. Var helt slut när jag kom hem, ont i fötterna. Men all städning är gjord nu i alla fall. Imorgon bitti nån gång kommer mormor och hälsar på, sen kommer mamma för att vara här hela helgen, ska bli jätteroligt!

Dagens stjärna är Per Morberg. Jag skrattade nästan lika mycket åt honom som jag skrattar åt Cissis blogg.

Ur dagens Vad blir det för mat?:

-Sug min sura purjo.
-Nu går jag ut och kollar in böglingarna (böcklingarna.)
-Titta, nu var jag han som kom in med böckling.
-"Med lagom sälta." Åh, jag är så präktig så jag vill spy.
-Så tar vi lite majo (majonnäs.)



Kommentarer
Postat av: victor

GULDNOUGAT vafan...åhhh så gott det måste jag köpa

2011-04-14 @ 22:34:16
Postat av: Mitra

haha jaaa jag skrattade också! kul att vi har samma tvprogramsmak, och humor! ;) puss

2011-04-15 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0