Rudie can't fail

2011-04-29 ♥ 17:15:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)



Jag köpte alkoholfritt vin Valborg till ära, jag längtar redan tills jag får dricka den. Det ser ju så fint ut. Måste väl unna mig nånting fint, kände jag, annars hade jag bara köpt cola.

Tror jag har nåt fel på bihålorna. När jag andas ute så får jag jätteont i ögonen och under ögonen, och i näsan. Jobbigt som fan, för det är väl ungefär där bihålorna sitter? Får jag reda på att det inte är där dom sitter så kommer jag kanske inte ha ont längre, hypokondrikern. Nej, men jag har ont där i alla fall. Så ni vet det..

Jag mår konstigt. Nästan varje morgon vaknar jag med råångest över drömmarna jag haft under natten. Även om jag vet att det inte är på riktigt så ligger det ändå där och trycker i mitt undermedvetna. Och så grinar jag hela tiden, för ingenting. Hormoner kanske.. (hörde att man kunde skylla på det varenda gång man är ledsen eller arg när man är gravid.) Jag känner mig ful, tjock och oattraktiv (ja, tyck synd om mig!) Jag blir andfådd av att gå från soffan till köket och i morse var det en blöt fläck i sängen, i brösthöjd, jag läcker råmjölk, fräscht va? Det tycker min sambo också...



Kommentarer
Postat av: Mitra

Naaaw men stackars! Men det positiva är att du aldrig är utan mjölk till kaffet ;) <3 dessutom är du skitsnygg så det där med oattraktiv kan du glömma! puss

2011-04-30 @ 08:59:12
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0