Skumbåt

2011-04-28 ♥ 19:23:46 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Blues från Sverige, jävla fin bit, jag lyssnar på den igen tror jag, och igen och igen och igen kanske.

"20-åriga Dixi bor i Trollhättan. Hon har en egen lägenhet som hon delar med Tjockiskorven, även kallad Bonzo och ibland får hon även sällskap av sin pojkvän. När det kommer till fashion så är barbie hennes stora inspiration. Låter Dixi som en intressant person?"
Nej, du låter rätt töntig faktiskt. Gå hem och lägg dig istället. Och vem är Tjockiskorven (fan vad äckligt!) och varför kallas han/hon/den/det Bonzo? Åh, tönt!

Jag tänkte skriva om det jag gjort idag, men kom på att det var igår och att jag redan hade skrivit det. Intressant. Förvirringen växer.
Jag måste nog gå och köpa Pepsi max på Statoil. Tack, Cissi!

Emma har brutit foten, fy fan vad hemskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0