11-08-12

2011-08-12 ♥ 23:26:07 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det blev ju varmt idag. Otippat. Även om jag föredrar det ena eller andra. Varför ska sommaren försöka hänga kvar om det vill bli höst?

Jag tog en paus från tristessen idag och fikade med Pernilla på Wayne's, trevligt med sällskap. Gott med fika.
Jag kom på att det kanske kommer behövas en jacka åt bejbisen, så jag köpte en vit, jättemysig, ifall det blir kallt. Och en ny BH åt mig. Jag har gått från 75a till 85a. Skulle behöva en helt ny garderob, men det kommer väl aldrig ske. Köpte ett linne också. Just nu kan jag har det som linne, men snart kan jag väl ha den som klänning. Praktiskt.
Nu vill jag verkligen bara föda. Att bara gå runt och vänta är extremt tråkigt. Och inte orkar jag göra nåt heller. Ensam är jag jämt också. Tobbe jobbar ju jämt.

Jag längtar efter att gå på marknad. Det är det mysigaste jag vet. Speciellt nu när det börjar bli höst. Och med barnvagn, myyys!



Kommentarer
Postat av: mamma

när du satt och skrev det här så hade du ingen aning om att du 10 timmar senare skulle ha en underbar dotter, GRATTIS gumman.... du har varit helt fantastisk, kram mamma

2011-08-15 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0