Jesus of surburbia

2011-08-10 ♥ 21:32:59 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag lyssnar på Green day och mår konstigt. Skivan påminner mig om den värsta perioden i mitt liv, därför känns det konstigt att lyssna, men jag måste. Hur kan musik göra så mycket med ens sinnen. Och lukter? Hur kan man associera det så starkt till minnen? Samtidigt känns det lite sådär mysbra. Jag klarade ju av det, jag överlevde. Jag vågade inte ens hoppas på det här. Tack Gud, tack. Tack för livet jag fick och tack för det nya jag snart ska föda fram.

Vagnen är på plats. Jag är redo. KOM NÅN GÅNG!



Kommentarer
Postat av: mamma

du ska vara stolt att du klarade den perioden i ditt liv, jag är glad att jag kunde vara vid din sida och göra det lilla jag kunde, men nu är vi i en ny period och allt kan ju bara bli bättre, min älskade dotter..

2011-08-12 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0