Min älskade Molly

2011-08-27 ♥ 23:53:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Mitt lilla hjärta sover så jag passar på att äta/surfa/plocka tvätt. Det är inte mycket tid man har utöver att ta hand om henne. Hon är väldigt mammig och vill ligga nära hela tiden. Reser jag mig och går på toa blir hon ledsen direkt. Det jobbigaste är att inte kunna äta, jag hinner aldrig! Och Tobbe jobbar, så kilona försvinner fort.
Men om hon sover i vagnen nån timme så saknar jag hennes kropp nästan på en gång. Då vill jag bara gå dit och lyfta upp henne. Hon kommer bli bortskämd, och min kropp kommer forma sig efter hennes :) Jag älskar henne över allt annat och de underbara ögonen får mig tårögd varenda gång hon ser på mig. Hennes mjuka bebislukt gör mig helt sjuk av kärlek. Jag trodde inte att såhär starka känslor fanns.

Vi ska börja titta på lägenhet och jobb till Tobbe i Västerås. Jag vill flytta! Jönköping är ju fint och allt, men det är bara att inse att jag hör inte hemme här, och kommer aldrig göra det. Jag vill söka mig tillbaka dit jag hör hemma. Jag vill ge Molly närheten till sina släktingar. Det kommer ju ordna sig, allting, det känns bara så jävla tungt ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0