Molly, Molly, Molly, Molly

2011-08-16 ♥ 17:29:29 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Ja, så var hon här då, älskade lillan. Egentligen finns det inga ord för att beskriva hur allt är just nu. Jag gråter och skrattar om vartannat. Hela mitt hjärta håller på att explodera så fort jag bara tittar på henne. De blå ögonen gör att resten av världen tappar sin färg. Hennes lilla kropp i mina armar var underbarare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.

Jag saknar mamma så fruktansvärt mycket. Önskar hon var här nu, men snart kommer hon och hälsar på.



Kommentarer
Postat av: Gaby

Stort grattis! Tänker på dig.

Kram!

2011-08-18 @ 20:30:52
URL: http://shadowcollector.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0