Har så kul så jag tror jag snor en lista, faktiskt..

2011-12-19 ♥ 18:04:28 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hur mår du just nu? Trött! Försökte läsa lite nyss när Molly somnade men jag tror jag blundade mer än vad jag tittade. Gick inte vidare bra. Annars är det völ helt okej, tackar som frågar!

Vad känner du för att göra mest utav allt just nu? Ta ett varv och hälsa på alla jag känner som jag saknar och som betyder mycket. Önskar att jag hade bil och körkort så att jag bara kunde ta Molly och åka ett Sverigevarv.

När känner du dig absolut fulast respektive snyggast? Fulast känner jag mig just nu när jag har munsår så jag ser ut som Jokern i Batman. Det spelar ingen roll hur bra jag trivs i kläderna jag har på mig, eller om jag sminkar mig. Munsåren förstör allt! Och när mitt hår är så här frissigt (frizzigt?) och ofärgat (råttfärgat?) och ostyrsligt. Magen efter graviditeten är inte så väldans sexy den heller. Snyggast? När munsåren är borta och håret färgat.

Vad är du mest nöjd över med ditt eget utseende?
Jag skojar inte: Inget.

Vad fick dig att skratta idag? RAW comedy club.

Vad är det du tittar på först på i en persons utseende?
Händer och armar är intressant, tycker jag. Ögonen skiter jag oftast fullständigt i.

När känner du dig lyckligast?
Det som gör mig lyckligast i världen är att se och höra min dotter skratta. Hennes skratt får hela resten av världen att blekna. Det känns som att hjärtat ska sprängas då.

Vad är det viktigaste med en bästa vän? Respekt och tillit. Att man inte blir dömd när man berättar något och att veta att det man säger stannar hos den personen. Att man lyssnar och förstår. Och att man skrattar ihop.

När känner du dig som mest ledsen? Det beror oftast inte på någonting, det bara kommer och överrumplar. Eller om någon är elak mot mig eller familj/vänner. När jag vet att omgivningen inte mår bra.

Vad tycker du om kärlek?
Kärlek är väl alltid vacker, annars är det väl inte kärlek?

Nämn tre saker du drömmer om just nu? Att skaffa körkort och bil. Att vi ska få tag på en fin lägenhet att hyra i första hand. Att vinna en massa pengar för att underlätta för Molly senare i hennes liv.

Ditt favorit namn kille/tjej? Molly då, såklart. Alva, Klara. Maximillian.

Första gången du kände riktigt kärlek för någon anna?
Haha, whaaaet? Det ska inte stå "någon annan" då? Någon annan än vem i så fall? Äh, skit samma. Pass.

Vad gör du för att må bra? Skriver och lyssnar på musik. Kramar om Molly extra hårt.

Favoritplats på din skola? Jag har ingen skola.

Favoritplats i din stad?
Hemma får jag väl säga, vet inte så mycket annat, än.

Vad är du rädd för?
Att något hemskt ska hända Molly, att hon ska bli sjuk eller nåt. Jag är rädd att nån i min närhet ska bli sjuk också, men Molly i första hand, det blir nog så automatiskt.

Hur många hjärtan har blivit brustna på grund utav dig?
Inte vet jag. Ingens som inte borde ha läkt nu i alla fall.

Vad gör du om du har tråkigt? Plockar undan saker, städar, sitter vid datorn.. gör meningslösa listor bland annat.

Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna? Mamma, Emma och Molly.

Vad ska du göra ikväll(natt)? Bada med Molly och dricka coca cola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0