Julepule

2011-12-16 ♥ 22:10:58 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag satt och läste igenom bloggen igårkväll. Det är sjukt vad utelämnande jag var. Nu snuddar jag bara vid ytan, tror det är bäst så.
Idag kom mamma, Emma, Lukas och Angelina hit så vi åkte ut till Hälla och tittade lite. Jag köpte en så sjukt söt klänning och strumpbyxor till Molly som hon ska ha på julafton, och lite strumpor och pyjamasar fick hon också. Det är så mycket jag skulle vilja köpa till mig själv också, men nu var det väldigt längesen. Allt annat går före. Vill köpa massa saker till hemmet, men pengarna räcker liksom aldrig till..
Tobbe har jobbat 13 timmars dagar sen i onsdags. Jag har inte duschat på fyra dagar! Luggen är helt stripig, äckligt. Ikväll när han kommer hem ska jag duscha som fan. Imorgon kommer mamma igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0