Men fyeee

2011-12-17 ♥ 21:33:16 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Men åh, nu sitter jag här och är sådär superarg och irriterad på allt, igen, som vanligt.

Idag är jag irriterad på:

-Småbarnsföräldrar som är ute och super. (Även om de har barnvakt så får barnstackarna känna av sina föräldrars bakfylla, SÅ JÄVLA INTE OKEJ!)

-Akademiker! Seriöst, ni är SÅ JÄVLA TÖNTIGAAA!

-Folk som utnyttjar andras snällhet. Fy fan, helt enkelt.

-Folk som inte lyssnar, som ignorerar allt man säger.

Och imorgon kommer svärmor (Yippie)
Jag saknar mammapappaCissiMitra!



Kommentarer
Postat av: Mitra

saknar dig meeed! kanske kan ses i mellandagarna? hörde att Elin skulle vara i västerås också! kraaam

2011-12-18 @ 11:44:32
Postat av: Jessica

Jaaa vad roligt. Fet tycker jag verkligen vi ska försöka göra! <3 Kram!

2011-12-19 @ 00:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0