Pärla

2011-12-04 ♥ 21:57:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Men fan vad tråkigt det är att hyra en lägenhet i andra hand. Det stör mitt ordningssinne, som för övrigt eskalerat på sista tiden. Jag känner att jag vill göra i ordning ordentligt. Så jävla onödigt att vi bor i en trea där det var meningen att Molly skulle få ett rum, men det består bara av skötbordet och det som jag inte hittat nån plats för sen flytten. Jag har ingen lust att matcha gardiner med tapeterna, eftersom vi ändå kommer flytta inom ett halvår. Ingen lust att sätta upp nåt på väggarna heller. Tycker inte ens om den här lägenheten speciellt mycket, kanske för att vi aldrig har "vårt eget". Men nu är det åtminstone våra möbler. Men lite julmysigt är det i alla fall. Trots att det var 9 grader ute idag och det kom en fluga och satte sig på fönstret, kul andra advent. Molly sover och jag är rastlös och fryser om fötterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0