Kvällskvist

2011-02-28 ♥ 23:45:28 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tobbe köpte boken jag ville ha med Mario Vargas Llosa på bokrean. Gulligt. Och en bok av Leif GW Persson fick jag också.
Jag kan läsa igen nu. Ett tag gick det bara inte. Vet inte varför. Nu är jag mitt emellan allt när det gäller graviditeten Illamåendet och mitt hundluktsinne har försvunnit och sparkarna har inte börjat än.
Tråkigt, man vill ju känna nåt, liksom.
Funderar på att åka till Fagersta och hälsa på i helgen, men inget bestämt än. Jag vet inte vilka jag vill utsätta med mitt humör.

Nää nu ska jag läsa lite GW, sen sova. Imorgon ska jag vara på arbetsförmedlingen klockan nio.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0