Kom ut nu!

2011-07-24 ♥ 23:47:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Usch vad det börjar bli jobbigt nu. Dagarna är långa och dödligt tråkiga. Jag bara sitter/ligger i soffan och tittar på skit på tvn. Jag kan inte sitta tillräckligt bekvämt för att läsa, så det blir knappt av. Sover gör jag också, alldeles för mycket. Innan jag lägger mig för natten kan jag tänka på något jag vill göra nästa dag, men det blir ändå aldrig av. Jag känner mig nästan deprimerad. Har jag inte känt rörelser från barnet på nån timme så blir jag jätteorolig och tokdricker isvatten för att den ska röra på sig. Jag orkar inte det här, jag vill bara föda, nu!

Snart kommer förmodligen Cissi hit, ska bli skitkul!



Kommentarer
Postat av: Sofie

håll uuut :D

2011-07-25 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0