-"Det är Heeeeinrich som spelar."

2011-06-28 ♥ 00:13:58 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Äntligen lite sommarvärme. Jag trivs. Satt ute och solade en stund och pratade med grannen, tills det blev för varmt. Dagens mission var att göra köttbullar och stuvade makaroner som jag varit sugen på i flera dagar. Fast jag orkade typ ingenting, kändes lite smått värdelöst. Sen var jag och handlade i Råslätt och sen hem för en powernap och därefter baka. Så sjuuukt gott blev det. Jag har gjort ovanligt mycket idag. Tragiskt, det är bara vardagssysslor, men för mig är det "nåt att göra."

Jag läser en novellsamling av Hans Gunnarsson. Det som är så sjukt sjukt är att berättelserna är scener från filmen 'Leva livet', som jag älskade. Först var det berättelsen om tanten, klarinetten och Heinrich, sen när en gubbe och hans svärson skjuter en pedofil på balkongen. I filmen är det lite annorlunda, men det finns ingen tvekan att det är samma historier. Kul ju.



Kommentarer
Postat av: gör den så faaan heller

haha fan vad sjukt! är det bra böcker då? är heinrich med?

2011-06-28 @ 12:15:29
Postat av: Anonym

jo, men det är bara som korta berättelser, skitcoolt.

2011-06-28 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0