Den sjuka världen

2011-06-28 ♥ 22:28:17 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Nej, nu tänker jag aldrig mer titta på Nyheterna. Jag skiter fullständigt i hur det går för miljön och hur läget är i Grekland, Egypten och alla de där skitländerna, jag skiter i krigen i Afghanistan. Det kommer ju inte bli bättre. Det som gör att jag inte tänker titta mer är när man hör att en 50-årig man och en 22-årig kvinna förgripit sig på och våldtagit en 14-årig flicka. I en djurpark i Jönköpings län skjuts lamm och getter med pilar som de får gå runt och ha i kropparna. Alltså, har välrden alltid varit så här felvänd och sjuk? Eller blir det värre? Jag fattar verkligen inte vad som försiggår i en hjärna som planerar att gå och skjuta på djur med pilar. Nej fy fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0