Karamellkung

2011-06-08 ♥ 21:11:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)



Är det bara jag som ser att mina vrister och fötter är svullna på bilden? :D

Jag tänkte ju titta på Livet på BB, men upptäckte att det var brittiskt och jag råkar ha något emot brittiska serier/dokumentärer, så jag skiter i det.

Idag var jag på första föräldragruppen, ensam, så klart, eftersom Tobbe jobbar jämt. Det var intressant och mysigt. Kul att umgås med andra gravida, faktiskt. Det var inte så farligt som jag trodde.

Jag har fått en kioskturkkompis! Han brukar fråga hur det går och prata lite allmänt, jättemysig.
Det är många som frågar, så fort man går ut. Mamma snart? Bebis snart? Många som tittar på magen. Det stör mig lite ibland, men folk gör det säkert bara för att vara snälla.

Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten med foten, har väntat två i veckor nu (men haft ont typ två månader). Hoppas han har något magiskt trolltrick som gör att jag kan gå normalt igen på en gång. På fredag blir det ultraljud igen, och sen Uppsala.

Jag föll för Ekströms nygamla reklam för jordgubbskräm. Eftersom jag inte har råd med riktiga jordgubbar så är jag nu besatt av krämen. MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0