Tills sista andetaget

2011-06-25 ♥ 17:10:42 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jobbigt. Tråkigt. Ensamt. Blir det aldrig sommar?
Jag äter rulltårta, dricker kaffe och lyssnar på Gorillaz på Spotify. Jag hade glömt att dom existerade. Musiken plockar fram minnen från Huggarbo. Jag och Emma och ett Kalle Anka spel på datorn som vi var helt besatta av. Och så lyssnade vi på Gorillaz.

Det känns som att jag sover hela tiden. Jag spenderar betydligt fler timmar av dygnet sovandes. Jag kan liksom inte hålla mig vaken. Att sitta i soffan och läsa gör mig trött. Att åka och handla göra mig trött. Att gå ut på promenad gör mig trött. Att sitta vid datorn gör mig trött, tv:n gör mig trött. Att SOVA gör mig trött.. Är det bra att passa på att sova innan bebisen kommer eller kommer jag att vara helt förstörd då i stället?

Jag läser en konstig bok utan dialog. Får väl fortsätta med det då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0