Before I grow too old

2011-03-09 ♥ 16:40:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Tobbe väckte mig så tidigt han bara kunde för att han antagligen har dåligt samvete för att han var tvungen att jobba idag när han hade lovat att spendera dagen med mig. I en och en halv timme låg jag och lyssnade på "Efter tio" med Malou, sen blev jag tvingad att titta på Gordon's Kitchen nightmares (som jag hatar.) Sen ringde Cissi, det var bra.

Fy fan, jag orkar inte laga mat. Jag har druckit tre koppar kaffe och ätit snart ett halvt paket digestivekex. Planen var ju att kocken skulle vara hemma och laga mat idag. Hann äta lite lax till lunch innan han åkte i alla fall.

Imorgon åker jag till Fagersta. Ska bli härligt att träffa mamma, Emma, Angelina, Nettan och buspojkarna igen.

Det snöar! Varför då? Det har ju regnat halva dagen, ska det snöa andra halvan då? Logiskt. Jag vill inte.
Kryper ner och fortsätter titta på Gynekologen i Askim. Väldans underhållande serie det där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0