Den stora ensamheten

2011-03-06 ♥ 23:42:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Vad hemskt det är att inte kunna andas. Jag får panik. Lungorna får inte tillräckligt med luft och jag vet inte vad jag ska göra. Jag fick bricanyl av läkaren, men den funkar ju inte. Jag känner mig bara tjatig och töntig om jag ringer igen. Det ska tydligen vara på slutet av graviditeten som man kan få såhär, jag är ju inte ens halvvägs. Är det tvillingar? Åh herregud.

Äntligen slut på den här jävla helgen, jag har varit så jävla ensam.  Nu är Tobbe ledig tre dagar. På torsdag åker jag till Fagersta över helgen. Sen far jag tillbaka till Jönköping för ultraljud, längtar som en tok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0