Efterblivet

2011-03-01 ♥ 14:26:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Jag dricker mer kaffe än någonsin. Jag vet ju att det är farligt med för mycket koffein, men vad ska jag göra då?

Det är skitsvårt att fatta vad de säger i Jönköping. Jag hade problem med norrländskan också. Jönköpingsmålet är liksom lite halvskorrande r och det är ju hemskt. Jag som kräver text på skånska tv-program har lite svårt att hänga med ordentligt, vafan! Jag saknar det gamla hederliga dalmålet och västmanländskan. Jag saknar fan Dalarna över huvud taget.
Radio är hemskt. Jag hatar Robyn. Och Pink. Och jag hatar Jay Smiths jävla version av Like a prayer. Varför lyssnar jag då på radio? Äh, låt mig klaga lite bara.
Och kan det bli sommar, tack! Vår i alla fall? Kom igen.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det finns koffeinfritt kaffe, har hört att det kanske inte lika gott, men varför inte prova? :) Från gevalia iallafall. Jönköpingsmålet vänjer du dig nog vid ska du se. Kommer du hem snart? :) PUSS!

Postat av: jeppje

Höpp, kanske borde testa det då :) Jag tänkte kanske åka till fagersta i helgen, kanske kan komma förbi uppsala också då, för jag saaaknar dig! har lite kääässt med pengar bara. poss!

2011-03-02 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0