Tjockis

2011-03-29 ♥ 18:26:45 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Barnmorskebesök idag. Jag har gått upp ofattbara 9 kilo (för den som ville veta.) Inte konstigt att jag känner mig lite tung, väldigt ovig och lite smått ur fas. Jag saknar cigaretter. Hade jag fortsatt röka så hade jag inte gått upp så här mycket. Men jag tänker på barnets bästa. Bättre att äta ordentligt än att röka. Fast när jag fött ska jag röka som aldrig förr. Då ska jag ta igen alla nio månader.
Nu försvann regnet, övervägde att gå och köpa nåt gott, men jag får nog klara mig med kladdkaka ikväll. Tjockis!



Kommentarer
Postat av: Mitra

näeeej, om du klarar nio månader så kommer du INTE röka igen, hördudet? :D Tycker du är superduktig iallafall och hejar på dig! Jessica vs cigaretter 1-0!

2011-03-29 @ 22:41:10
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0