Vad hade Leif GW gjort?

2011-03-06 ♥ 18:54:30 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

När vaknade du imorse?
Svar:
Jag vaknade och somnade om rätt många gånger, men jag gick upp runt halv två.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Lever farmor eller är hon död? Jag drömde både och nämligen. Tyvärr så är hon dock inte "jordligt existerande" i alla fall.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Öh, pappa ringde, sen pratade jag med Daniel också, väldigt intressant.

Vilket humör är du på?
Svar:
Ganska så jävla uttråkad, röksugen och mätt.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Vita mjukisbyxor och en svartvitrandig tröja.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Smör och bröd.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska nog vila en stund, sen ska jag titta på Solsidan och Wallander.

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Igår. Jag fotade bebismagen.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Kanten på soffan.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Leif GW Persson: Vad hade du gjort? Och Alexander Rybak: Vill du gifta dig med mig? (Jag vet inte varför men jag har varit lite kär i honom idag bara...)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

men vafan. alexander rybak? verkligen? han är ju en såndär person som jag borde tycka är skitsnygg och du skulle typ störa dig och retas och sånt över det. och jag tycker inte ens han är söt, jag tycker han är skittöntig. verkligen. men ja, ett litet sidospår bara. ;D

Postat av: Jessica

retas? hahaha! men han har fina bruna ögon och så ser han rätt snäll ut. men jag tycker inte om honom egentligen. tror att han är överlägsen osv. men de där ögonen alltså...

2011-03-06 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0