Hopeless vows

2011-05-22 ♥ 19:21:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Tack för stöttningen, Mitra och Cissi <3

Skönt att det kom regn. Vädret var äckligt innan.
Jag vaknade halv tre idag, satt ute i solen en timme. Hade sån jävla ångest över att ha sovit bort halva dagen, men vet samtidigt att jag får lika mycket ångest av att gå upp tidigare och inte veta vad jag ska göra av dagen.
Jag har gjort egna köttbullar, dom blev svingoda och jag blev jävligt nöjd! Synd bara att jag skulle förstöra det med att äta fullkorsmakaroner till. Fy fan vad äckligt det är. Jag skiter i om det är nyttigt, jag tänker äta vanliga makaroner i framtiden!

Jag tänker på Loftahammar hela tiden, måste åka dit i sommar.
Jag kollade på "Vad blir det för mat" också, så jag tänkte dela med mig några av de beälskansvärda (vart fan kom det ordet ifrån? Finns det ens?) kommentarerna från Per Morberg:

-"Den här scharlottenlöken är lite fisförnäm, den tror att den är lite bättre än andra lökar."

-"Om man vill kan man ju fjanta till det med lite florsocker här på Mount Everest, men det är ju urlöjligt så det skiter jag i."

-"Nu är allt klart och potatisen har blivit sådär tillmötesgående."

-"Skoja inte på mig sådär!"

-"Jag försökte få till dem fint, men de ser ju bara ut som små bröst."

Lägger upp mat till sin dotter: -"Det här, förstår du mitt gryn, är murklor, och det gör inte ont".



Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah perra <3

2011-05-22 @ 20:41:24
Postat av: cecilia

hahahahahaha åååh gotta love him!

2011-05-22 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0