I really love you fatty fat, fatty, fatty yeah

2011-05-21 ♥ 16:37:50 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Var gör man av moralen när man ska bli mamma?
Jag vill skriva saker, sånt jag alltid skrivit förut, negativa saker, men det får man ju inte göra när man ska ha barn, fyfyfyfy! Jag är överlycklig över att vi ska få barn i sommar, men får jag inte tycka att vardagen är jobbig ändå? Får jag inte tycka att det är skitjobbigt att vara ensam jämt och bara vill att dagarna ska ta slut? Får jag inte tycka att jag blivit tjock? Får jag inte gråta i provrummet för att inget längre passar, gråta i sängen på kvällarna för att jag känner mig så ensam? Gråta för att jag saknar mamma, Emma, Cissi, Mitra, får jag inte det? Får jag inte lyssna på min gamla deppmusik ibland?

Jag längtar så förbannat mycket, finns inte ord för det. Jag vill hålla dig i famnen, klä på dig, lära dig saker. "Jag ska lära dig allt jag kan." (Haha, lär ju gå fort.) Jag ska skydda dig från allt ont i hela världen, aldrig låta något förstöra för dig. Det jag sett andra göra fel ska jag göra tusen gånger bättre. Jag ska hålla dig och aldrig släppa. Visa dig att hos mamma får man alltid plats, hur stor man än är i den ännu större världen.



Kommentarer
Postat av: cecilia

äh. klart du får vara deppig. fast helst ska du ju vara glad. men du ska inte behöva spela glad. var bara som du är, det brukar räcka rätt bra. saknar dig!

2011-05-21 @ 17:22:13
Postat av: Mitra

men gumman det är väl klart att du får det! så länge du inser att det är hormoner och andra saker som spökar, och att du inte är på väg ner i nåt depressionsträsk, för det har du inte tid med nu när du ska få ett litet barn som är mest beroende av dig i hela världen. gråt på om du känner att du behöver, jag tror att det är bra att få tillstånd att tycka synd om sig själv emellanåt, det är ju liksom aldrig någon annan som gör det! :) jag saknar dig massor vet du!



Kraaam! <3

2011-05-21 @ 18:03:50
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0