I wan't to buy the world a coke

2011-05-18 ♥ 17:21:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Besök hos barnmorskan idag. Lyssnade på bebisens hjärta och mätte och kollade blodtryck, allt bra. När jag kom hem från Fagersta igår låg det helt nya bebiskläder på sängen. Mys! Snart får vi hem hela kittet med skötbord, säng, gåstol och vagn som vi har köpt. Nu börjar det kännas att det är på riktigt. Surrealistiskt är vad det är. Mycket sparkar, framför allt verkar det vara väldigt kul att kicka till min revben och att göra kullerbyttor under dom så det känns som att man går med ett konstant håll i sidan. Jag önskar att jag kunde få mer ryggmassage, men det är ju ingen som vill ge mig det.

Jag fick en avi idag. Trodde att det skulle vara ett paket med nåt spännande i, men det var ett brev från Arbetsförmedlingen som jag hämtade ut. Varför? När slutade dom skicka post till brevlådan? Störande.

Ikväll ska jag förhoppningsvis hem till Elin en stund.

Coca cola och guldnougatsugen.



Kommentarer
Postat av: Mitra

Åhh ja elin är hemma nu! du måste hälsa så gott och ge na en bamsekram från mig! och sen får du säga åt henne att ge dig en från mig också, haha.



vad kuul med bäbisgrejer! jag och micke var och hälsade på max och hans lillebror i helgen, shirin har ju fått lillpojken nu, och guuuud så söt han var! Ville inte släppa honom! kommer bli lika med din unge sen! :) saknar dig snygging!! (...och en lakrisal till colan?)

2011-05-18 @ 20:56:16
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0