Ankfot

2011-11-11 ♥ 18:47:56 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Näe fy fan vad irriterad och arg jag är idag. Jag tror jag tittar för mycket på tv, det är antagligen därför jag irriterar mig på alla. Jag följer #Adam Live, Nyhetsmorgon och Efter tio som en torsk. Och gästerna som är hos #Adam Live på kvällarna är hos Malou von Sivers på morgonen efter, eller tvärtom. Det stör mig skitmycket! Kan dom inte variera gästerna lite?

En aktuell hatlista:
*Den där bloggerskan som tjafsar med blondinbella jämt (hon har ett konstigt namn och är skitful.)
*Camilla Läckberg, hon borde förresten komma etta på listan. FY FAN VAD JAG STÖR MIG PÅ HENNE! Ful är hon också.
*Zlatan Ibrahimovic (det räcker nu!!)
*Bingo Rimér (bara för att han är just Bingo Rimér, och för att han döpt sin son till Ringo.)
*Marcus Birro (för att han alltid har en given plats på min hatlista.)
*Sophie Fahrman (bara dö, dö, dö.)
*Övriga föräldrar som hänger ut sina stackars barns liv på Facebook och bloggar. Är det meningen att man ska ha sina barn till att tävla med andra om när de gör saker först? Det är ju fan lika hemskt som tuppfäktning. Bebisar har väl inte bett om att få sina liv blottade på internet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0