Dumle original.

2011-11-03 ♥ 16:32:06 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (4)

Jag stressar som en liten kanin fram och tillbaka. Skit jobbigt. Jag borde ta det lugnt, men är det så lätt när man är mamma, svettas jämt, tappar tålamodet, är ständigt orolig och aldrig har tid? Nej, just det.

Mitt hår är flottigt. Jag kan inte göra kaffe, det blir för svagt och blaskigt, spelar ingen roll hur mycket pulver jag har i. Jävlaskitkaffebryggarhelvetesförbannadejävlapisscpgrej. Jag har inte råd att köpa nån ny.

Saker jag skulle vilja göra just nu:
Dricka RIKTIGT kaffe.
Duscha (alternativt bada, för vi har badkar i nya lägenheten, hihi.) 
Tvätta Mollys bajshanddukar.
Förbereda kvällens mat.
Plocka undan saker som ligger överallt.
Hänga in tvätten.
Åka och hälsa på någon.
Vinna massa pengar.
Träna.
Bli av med magen.
Gå på yoga.

Saker jag skulle vilja sluta med:
Äta massa skit.
Stressa.
Vara så hetsig.
Tjafsa över småsaker.



Kommentarer
Postat av: Mitra

du kan hälsa på oss, jag bjuder på riktigt kaffe! blir tyvärr inget västerås i helgen, finns inget ledigt hotellrum för personalpris :( men ska försöka ta mig till västerås någon dag ändå, om det så bara är över dagen!



hur trivs ni i nya lägenheten, och i staden? hoppas allt är bra med hela familjen! puss och kram hjärtat!

2011-11-03 @ 19:23:31
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det låter jättemysigt, jag tänkte se över ekonomin ordentligt och se om vi kan komma till Uppsala nån dag. Ja, om du har tid när du kommer till Västerås kan vi ju bara ta en snabbfika eller nåt. Vi saknar dig! Hur går det med Faluplanerna? Har ni hört nåt mer?



Vi trivs bra! Jag och Molly har knallat runt lite i området och sådär, det verkar bra.



Puss o kram

2011-11-04 @ 14:33:50
Postat av: Mitra

Ska höra med Cissi om hon vill ta tåget till Västerås någon dag :) Vi har tackat ja till en lägenhet och hoppas att vi får den! På kvarnberget ligger den :) Får reda på det om nån vecka eller så!



Åh vad härlig, hur länge får ni ha lägenheten? Kram!!

2011-11-04 @ 18:46:54
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaa! Vad roligt.

Åh, hoppas ni får den!



6 månader är det, till att börja med, men hoppas få tag på någor mer "eget"

2011-11-06 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0