Gråa dagar skyndar aldrig på

2011-11-29 ♥ 11:47:49 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag visste inte var stress var innan jag fick barn. Jag inser nu att jag aldrig varit stressad i mitt liv tidigare. Måste lugna ner mig, jag stressar upp mig så sjukt mycket i onödan. Nu är i alla fall barnvagnsproblemet löst. Jag var tvungen att köpa en ny, men den är jättefin och bra så det var verkligen värt det.
Hade jag vetat att det aldrig går att unna sig något när man har barn hade jag definitivt gjort det innan. Varenda krona går till Molly (förutom det som går till mat för att hon ska kunna äta från mig.) Ingen klagoton i detta, bara ett konstaterande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0