Natural born

2011-11-15 ♥ 20:54:32 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Alla är så fina, och så fula. Förstår inte folk att naturliga ansikten och kroppar är det vackraste som finns?

Jag och Molly är i Fagersta. Molly is sleeping och jag väntar på att mamma ska komma hem från jobbet för jag är sjuukt kaffesugen och sjuukt kladdkakesugen, dämpar för tillfället suget med cola. Mamma är världens mysigaste mamma och köper alltid en 2-liters cola när jag kommer. Den har liksom en given plats i kylen. En sån mysig mamma ska jag också bli när Molly blir stor. Massa mysiga ljus har hon tänt också.
Så skönt med ett andrum, det behövdes verkligen mitt uppe i all skit. Men nu jävlar. Nu får det vara slut på skiten, allt ska bli bra nu. Puss på det!



Kommentarer
Postat av: mITR

klart det ska bli bra!



ja jag tycker det var skittråkigt att jag blev sjukt när vi faktiskt hade en passande dag att hälsa på er på! men samtidigt vill jag ju inte riskera att gosungen blir sjuk heller så det var lika bra. men lovar att jag kommer och hälsar på snart!

2011-11-15 @ 22:42:35
Postat av: Mitra

men vadfan inlägget skickade sig själv.. missade kramen! Kraaaam! <3

2011-11-15 @ 22:43:29
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår det. vi tar det när det passar bättre. Miss you! puss o kram!

2011-11-17 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0