En liten lista..

2011-09-09 ♥ 09:48:09 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Vilken svordom använder du mest? Fanhelvetejävlar. Inte så kreativt.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingenting oftast.
Var köper du dina matvaror ifrån? Willy's.
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en barnfamilj eller en vän? En vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle börja med att ta körkort.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jadå.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Jag har ingen.
Vilken är världens bästa artist just nu? Sorgligt nog så lyssnar jag inte på musik just nu. Sjukt konstigt.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, inte vad jag vet.
När var senast någon stötte på dig? Haha!
Vad åt du till middag senast? Pepparbiff och rostad potatis.
Använder du huvtröjor? Nej.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör de nog.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 036
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ehm, ja det är rätt stort..
Hur många syskon har du? Fyra, en syster och tre bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja, litegrann.
Vilken film kan du alla replikerna till? Smala Sussie.
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? 2004.
Läser du för skojs skull? Jag gjorde, innan jag blev småbarnsförälder. Nu har jag aldrig tid och är ändå för trött om jag skulle få tillfälle.
Vad ska du göra idag? Åka till Gränna och köpa polkagrisar!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hur många lingon finns det i världen? Den enda film jag sett senaste månaden, och den var bra.
Vad var det senaste du handlade? Mat.
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken har jag ju hittat, så miljoner vore väl inte fel.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, jag tror att jag tror på det.
Kan man vara vän med sitt ex? Ja det kan man nog, om man känner för det.
Senaste bok du läste? Så länge vi båda andas, men jag hann inte klart innan Molly föddes.
Hur många nycklar har du på din nyckelknippa? 1, till dörren.
Äter du frukost dagligen? Ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Stressiga, men inte fullbokade.
Vad är du allergisk mot? Inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0