Das helg

2012-04-01 ♥ 23:45:23 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det har varit en ganska händelsefattig helg, men det har varit skönt ändå. Jag har fått njuta av att få ha Tobbe hemma för en gångs skull, han väntar på att nya restaurangen ska öppna, så han är hemma för tillfället. I fredags klippte jag mig då som sagt. Jag var rätt nöjd när jag kom ut därifrån, men efter att jag hade duschat ur stylingen så var det ju bara skit, vet inte vad jag ska göra, kan inte ha mössa heller! Fack itt! Taggade för Let's dance, men Molly bestämde sig för att vara vaken och ha all uppmärksamhet, mitt lilla gryn. Såg en bra film igår, Columbus circle, och en annan rätt bra ikväll, men kommer inte ihåg vad den hette. Nu ska jag ta mitt glas trocadero till soffan och läsa lite innan nedkrypning till lilltjejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0