Jobb vare här.

2012-04-25 ♥ 18:56:10 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

JAG HAR FÅTT JOBB! Tyckte det krävdes caps lock för att berätta det. Jag har alltså FÅTT JOBB. Inget märkvärdigt eller så men jag kommer vara intervjuare för ett marknadsundersökningsföretag. Jag ska få ha en bild på mig själv i en sån där platta runt halsen, TJOHO! Fan vad viktig jag är. Jag älskar Molly över allting annat i hela världen, men det ska bli skönt att få komma ut och göra något själv också.

Lillesnutt har haft feber, hon verkar lite piggare för tillfället, och är snorig. Vi har sprungit runt på Hälla och handlat. Skönt att ÄNTLIGEN (också värt caps lock) ha lite pengar. Vi har varit urfattiga alltför länge. Inte för att vi är rika nu helt plötsligt, men nu kan man i alla fall köpa en flaska vatten om man bli törstig när man handlar; (läs jag.) Vi har pimpat akvariumet med lite växter och en döskalle så att våra två fiskar ska få lite att titta på. Kanske borde köpa fler fiskar också..?  Nu väntar jag på tacos för jag är så suuukt hungrig, sen blir det soffslapp resten av dagen.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fan vad KUL! :)

2012-04-25 @ 19:34:17
Postat av: Mitra

grattis!! :)

2012-04-26 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0