Klipp

2012-04-19 ♥ 00:24:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag: Men vi kan väl ha hårspännen i Mollys hår på dopet?
Tobbe: Nej men hon ska ju bli klippt, kvinnan.

Sen när blev min 8 månader gamla dotter en kvinna?! Fast han erkände att han också tyckte det lät sjukt. Skönt, annars vet jag inte vad.. Jag vet att jag är lite sent ute, men hon skulle verkligen behöva klippa sig, fast kanske inte nödvändigtvis innan dopet, hon behöver det i vilket fall som helst. Och jag med. Jag bokade en klipptid på fredag, men jag vågar inte gå, eeeehehe, tänk om det blir ännu fulare? Kommer aldrig våga gå och klippa mig igen.

Idag har vi varit och fikat med min barndomskompis Anna och hennes dotter Ellinor. Molly blir så till sig när hon träffar andra barn och ska hålla på och nypas, rivas, klämmas och kramas. Ellinor var helt röd runt örat för att Molly var där och drog, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0