Molly 8 månader

2012-04-13 ♥ 21:45:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

I morse var vi på barnvagnsbio med några från föräldragruppen. Ganska mysigt sätt att umgås, även om det är lite lång tid att få barnen att vara stilla, tysta och lugna under en hel film. Gick dock bättre den här gången, Molly var pigg och glad hela filmen, så gott som. Annars har vi varit inne hela dagen, det har regnat. Jag och Tobbe har möblerat om, ser ut som ett nytt hem nu, skitbra blev det. Bara sovrummet som står som det gjorde innan. Men vardagsrummet, köket och Mollys rum fick en makeover. Nu har jag tittat på Let's dance och ätit chips så jag fått ont i magen. Min underbara flicka blev 8 månader idag! Helt fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0