Några små ord om skönhet

2012-04-23 ♥ 08:38:03 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har väl aldrig varit något fan av skönhetsoperationer, men det här med intimkirurgi är väl ändå att gå 150 steg över gränsen? Vem FAAAN behöver bry sig om hur man ser ut därnere? Och varför är det tonåringar som vill göra den typen av kirurgi? Varför är åldersgränsen 18 år??!! Är man mogen att bestämma om man vill operera sitt underliv då? Som att det inte räckte med att folket känner att man behöver operera in silikon i brösten? Vem kom ens på den idén? Jävla objekt! Inte konstigt att världen ser ut som den gör.
Jag skrev ca 30 meningar till om skönhetsoperationer men kände att jag svävade ut lite mycket och använde lite väl fula ord, så jag tog bort det, for your own safety. Jag vet inte ens vilka som läser här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0