Tråkhelvete

2012-04-24 ♥ 22:10:52 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Hur mår du just nu? Jag är så jävla trött trots sovmorgon och vilopaus på dagen. Tröttheten verkar aldrig gå att vila bort. Annars mår jag väl rätt bra.

Vad känner du för att göra mest utav allt just nu? Åka på semester till Gotland eller nånting.

När känner du dig absolut fulast respektive snyggast? Fulast är när håret är lite stripigt om jag inte duschat på någon dag och när jag inte sminkat mig och ser blek ut. Snygg är jag aldrig.

Vad är du mest nöjd över med ditt eget utseende?
Ingenting.

Vad fick dig att skratta idag? Molly.

Vad är det du tittar på först på i en persons utseende?
Stilen.

När känner du dig lyckligast?
När jag ser att Molly är glad och nöjd med tillvaron. Och när jag är med människor jag tycker om. 

Vad är det viktigaste med en bästa vän? Att man lyssnar och respekterar den andra och att vara lojal.

När känner du dig som mest ledsen? När jag saknar någon väldigt mycket och när jag känner mig ensammast i världen.

Vad tycker du om kärlek?
Det har mest bara varit svårt hittills.

Nämn tre saker du drömmer om just nu? Att ha pengar. Körkort, och ett jobb.

Ditt favorit namn kille/tjej? Molly..

Första gången du kände riktigt kärlek för någon? Tonårsförälskelse.


Vad gör du för att må bra? Mår jag inte bra så mår jag inte bra, då går det inte att göra någonting.

Favoritplats på din skola? -

Favoritplats i din stad?
Centrum

Vad är du rädd för?
Att det ska hända min dotter något. Ingen rädsla är större än den.

Hur många hjärtan har blivit brustna på grund utav dig?
Inget, antagligen.

Vad gör du om du har tråkigt? Gör något.

Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna? Emma och Molly.

Vad ska du göra ikväll(natt)? Kolla på Barcelona-Chelsea, natta Molly och gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0