Nytt kapitel

2012-08-06 ♥ 19:57:52 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag kom in, jag kom iiin! Det trodde jag verkligen inte. Men förskollärare ska jag tydligen bli, vilket jag alltid velat.
Det ska bli så SKÖNT att komma ut och börja göra nånting och jag längtar efter att börja. Om två veckor börjar inskolningen på dagis för Molly, det ser jag också fram emot. Jag tror att hon kommer älska det! Det är rätt så ofta gnälligt här hemma, tror att hon har tröttnat på sin gamla morsa.
Idag var vi en sväng till lekparken och hittade några att umgås med. De flesta föräldrar sneglar bara till när man kommer, men idag gungade Molly bredvid en liten tjej med en social mamma, kul!
Får se vad vi hittar på för skoj i veckan, men till helgen blir det kalas, både lördag och söndag. Hur kunde ett år gå så fort? Min flickas första år. Min bebis blir stor. Hon tog förresten 10 steg idag! Hon är så söt när hon tultar fram och sträcker fram armarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0