Utflykt

2012-08-01 ♥ 10:45:01 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

 
Vi tog en utflyktsdag till Björnön på Tobbes lediga dag. Picknick och bad. Sjukt långt att gå men det var rätt okej, Molly sov nästan hela vän dit. Nu är det långa, tråkiga dagar igen. Jag vet inte riktigt vad vi ska ta oss för, och då hhar vi ändå nåtatt göra varje dag den här veckan.  Idag ska vi fika med Louise och Vilgot, imorgon ska vi fira Alissa som fylllt ett år, på fredag ska vi träffa Anna och Ellie och på lördag kommer förhppningsvis mamma och Angelina. Mitt i allt blir jag så trött ändå, för jag skulle faktiskt vilja göra något själv någon gång också. Frågan är vad och med vem? Och jag vet ju att jag kommer få dåligt samvete för att jag inte tar med Molly.
 



Kommentarer
Postat av: Mitra

Åh Gud så stor den vackra lilla varelsen blivit! Nu fick jag jättedåligt samvete för att jag inte träffat er på så länge! Har fullt upp med jobb de två närmsta veckorna men efter det måste vi ta oss tid att ses!!! Saknar er mina söthjärtan! Kraaam

2012-08-02 @ 08:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0