Ett halvår som mamma

2012-02-13 ♥ 07:53:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag tänkte ju inte alls att tiden skulle gå såhär fort. Jag trodde det var en klyscha, att så fort någon ser en bebis så säger de att tiden går så snabbt och att man ska ta vara på den. Det är sant. Tiden går för snabbt och min bebis växer ifrån mig. Hon blir sex månader idag, min fantastiska tjej.

Det är måndag morgon och jag tänker, återigen, att nu när det är ny vecka ska jag bli en bättre människa, snäppet snällare. Det brukar inte funka speciellt bra, men jag tänker försöka, återigen.



Kommentarer
Postat av: Mitra

Ja jag vill jättegärna ha ett husdjur! Eller en bäbis. Då MÅSTE ju Micke stanna hemma med mig och bäbben, haha :)



Åh stora tjejen, tiden har verkligen gått fort! Jag saknar er båda två!

2012-02-13 @ 11:17:25
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0