Fail

2012-02-06 ♥ 18:52:19 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Dagens bravader gick väl inte riktigt som planerat. Nu har jag åtminstone hämtat mig lite smått. Jag tror jag överlever. Jag har ju gjort det hittills.
Imorgon packar jag och Molly oss mot Fagersta och hälsar på mamma. Längtar jättemycket! Ska bli så skönt att få vara där några dagar och bli lite ompysslad och dela ansvar. Dessutom har vi mer eller mindra hållt (hållit) oss isolerade pga kylan, så det ska bli skönt att komma ut och se lite folk och känna på luften också.



Kommentarer
Postat av: Mitra

ni är så jättevälkomna!! puss till er med :)

2012-02-06 @ 23:20:57
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0