Godis

2012-02-02 ♥ 22:33:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Har äntligen skaffat bloglovin. Tyckte det verkade så krångligt så jag har struntat i det tills nu.
Det har varit en jobbig eftermiddag. Molly blev jätteledsen när hon hade fått spruta på BVC så hon grät oavbrutet i en halvtimme ungefär (fast det kändes som två timmar!) Sen blev det lite bättre och så somnade hon tillslut av utmattning, nu har hon sovit typ tre timmar i sträck. Stackars min lilla älskling!
Annars händer det väl inte mycket. Jag har varit och köpt välbehövligt godis och nya Ballerina fylld cookie, skitgoda var dem, men vet inte om det är värt 28 spänn direkt..? Jag hörde även en man som kallade sin hund för Södertälje, vad fan?
Nu har jag suttit vid datorn för länge, ont i axeln som en sate.



Kommentarer
Postat av: cecilia

vi har köpt ballerinacookies till imorgon! skönt att höra att det är värt pengarna (det var visserligen gustav som betalade, men ändå.) köpte du nougat eller choklad? (ja, du vet att sånthär är viktigt att diskutera.) gillar hundnamnet! ;D

2012-02-02 @ 23:50:31
Postat av: Jepps

Nougat, det var faktiskt gott, men inte superdupervärldssensationgott, men värt det :)

2012-02-03 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0