Hur gör djur?

2012-02-13 ♥ 15:12:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag gör tydligen för lite här hemma, räcker inte till. Enligt min sambo. Min dotter verkar nöjd, och det är väl ändå det viktigaste. Jag har börjat få sån jävla panik av att läsa barnbloggar, fan vad all jämför! Jag blir ju rädd. Vad hände med individualiteten? Jag vägrar hänga ut Mollys liv här, vägrar!
Kära Gud! Jag önskar att jag räckte till me. Jag önskar att jag var två personer samtidigt, mamma och sambo, och en Jessica kanske, det är så svårt att få allt att gå ihop. Hur gör man..?



Kommentarer
Postat av: Sessan

Du är ju världens bästa mamma till Molly, och det är bara du som kan vara det - på ditt eget vis. Skit i att läs andras bloggar om det påverkar dig negativt! (Det är ju ändå bara fasader, och folk som jämför är ju bara osäkra på sin egen kapacitet och intelligens, det vet du ju själv!) Skit totalt i allt du blir arg på, och fokusera på det som gör dig glad. Det kanske kan underlätta genom att fundera över vad som är viktigast för DIG. Du kan inte göra allt och särskilt inte på en gång! Prioritera! (Men allvarligt, du måste sluta vara så arg. Det kan varken vara bra för dig eller din omgivning. Börja meditera eller något!) PUSS BÄSTIS och tack för en fin helg!

2012-02-13 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0