Hyppo

2012-02-16 ♥ 22:42:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)



Mollsan har blivit klippt idag! Det är stort. Och hon blev så himla fin. På bilden är hon heelt inne i tv:n. Matchen mellan AIK-DIF.

Tiden går. Det känns som att man (läs jag) glömmer så mycket av tiden. Idag pratade jag och Emma om sånt som varit. Jag gjorde illa knät en gång, trodde jag, när jag var ute och cyklade (tror jag var 12 eller 13.) Jag cyklade ofta då, när jag bodde hos pappa, runt hela byn, varje dag. En gång sträckte jag en muskel på baksidan av knät (knäet?) och trodde att jag hade gjort så pass illa mig att jag inte kunde gå. Jag inbillade mig detta i någon månad och kunde inte gå med benet rakt, för att jag var rädd att det skulle göra ont. Jag hoppade till och med på kryckor ett tag. Hos läkaren trodde de att det var något med minisken, men magnetrötgen visade ingenting. Tydligen så hade jag kortat av senan genom att inte sträcka ut benet. Snacka om att skapa eget lidande.
Pappa sa att om man åt godis eller fikabröd innan frukosten så kräktes man. Det sitter fortfarande i (även om jag naturligtvis vet att det inte är sant.) En gång köpte jag tre kondisbitar för tio kronor på Löas lanthandel. När jag kom hem, gnagandes på den andra biten sa pappa att jag skulle kräkas om jag åt alla tre. Jag vet då fan att sån här skit ska jag aldrig tuta i Molly. Bara för att slänga extra vatten på kvarnen så kan jag berätta att min förtjusande fd. styvmor A sa till mig att om man inte hade termobyxor till skolan när det var kallt på morgonen så kunde man inte få barn när man blev äldre. Tur att jag alltid hade de där förbannade tjocka, knöliga, prassliga jävla termobyxorna. Kanske inte skulle haft Molly annars. HAH.
Jag har alltså blivit hjärntvättad när det gäller sjukdomar sen födseln. Inte konstigt att jag är hypokondriker nu.



Kommentarer
Postat av: Malin

Men åhh vad hon är söt! Hoppas ni mår bra :)

2012-02-24 @ 08:02:16
URL: http://malinowskij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0