Namntoppen

2012-02-02 ♥ 14:11:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har Molly varit på läkarbesök, men eftersom jag anser att även barn har ett privatliv så vill jag inte skriva om allt här. Jag gillar inte det här med att man ska hålla på och jämföra heller. Det räcker med att säga att allt gick bra, tycker jag. Vill Molly skriva vad hon väger och hur lång hon är så får hon göra det den dagen hon kan det. Punkt på det!

Läste nyss att Molly var det åttonde vanligaste flicknamnet 2011, 675 registrerade Mollysar (utan min hade det funnits 674, otroligt!) År 2000 låg namnet Molly på 83:e plats och Jessica på 70:e. Intressant, tycker jag.
Trollet sover, trött efter sprutan, jag dricker kaffe och äter digestive choklad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0